Bouwkavel Bokhoven

Perceeloppervlakte circa 500 m²
Huurprijs op aanvraag

Overige informatie
Achtergrondinformatie Klik hier om te downloaden
Kavelpaspoort Klik hier om te downloaden
Verkoopprocedure Klik hier om te downloaden

Bijzonderheden

Woont u graag in een historisch dijkdorp met weids uitzicht op een prachtig rivierengebied? Dan zijn de schitterende bouwkavels in Bokhoven iets voor u. U hebt hier de mogelijkheid om uw eigen woning te bouwen die aansluit op het landelijke karakter van Bokhoven. Ook als aannemer, architect of ontwikkelaar kunt u een kavel kopen.

Beschikbaarheid van de kavels

Voor kavel 1 en 2 is een optie verleend. De overige kavels zijn verkocht. In onderstaande kavelpaspoorten vindt u de informatie over de ligging, grondprijs,

Contact

Hebt u vragen? Neem dan contact op met de afdeling Wonen en Grondzaken van de gemeente via (073) 615 50 10 of stuur een e-mail naar bouwkavel@s-hertogenbosch.nl.

Disclaimer: De gemeente aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onjuiste of onvolledige informatie.

Aanbieder Gemeente 's Hertogenbosch
Contactpersoon De heer W. van Son